سلام خانما قهوه و نسکافه نباید بخوریم؟

۶ پاسخ

ب خاطر کافئینی که داره نخوری بهتره برا جنین خوب نیس

نه اصلا

نه نخور

هفته ای ،یک فنجان

مگه در حد هوس.وگرنه اصلا خوب نیست.چای هم حتی بهتره کمرنگ خورده بشه اگر زیاد چای میخورین.

oh no noooooo 🤪

سوال های مرتبط

مامان آویناومهراد مامان آویناومهراد ۷ ماهگی
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بچه هام و تودلی مامان بچه هام و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بادوم مامان بادوم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته بیستم بارداری