۶ پاسخ

یه تماس بگیر از منشی دکترت بپرس عزیزم

برامنک۴۰بود

به من دکترم دایجستیو داده بود

ب من دکتر فاموتیدین ۴۰ داده منم معدم خیلی اذیتم میکنه

من دکتر بهم ۴۰داده

من دور نافم میپیچه کسی اینجوری بوده؟
یهو میگیره ول میکنه

سوال های مرتبط

مامان نفســـــ🫀ــــام مامان نفســـــ🫀ــــام هفته هفدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان🥹🩵 مامان شاهان🥹🩵 ۶ ماهگی
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری