۱ پاسخ

خود بچه بصورت غریزی مرحله به مرحله میره جلو نیازبه تمرین نیست از سه ماهگی کم کم تلاش میکنه ۴ماهگیش دیگه روی سینه می مونه ،سرش هنوز براش سنگینه خوب نمیتونه کنترلش کنه

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🩷 مامان فندوق 🩷 ۸ ماهگی
مامان آرین و آریانا مامان آرین و آریانا ۴ ماهگی
مامان ریحانه🌱 مامان ریحانه🌱 ۷ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی