۳ پاسخ

غلت زدن بین بازه ۳ و نیم تا ۵ونیم
حالا یکی زود و یکی دیر می زنه
سینه خیز دیرتره دیگه فک کنم تا ۶ماهگی

پسر من ۲ماه و ۲۸ قل زد
الانم با دست پاهاش بلند میشه و یکم میکشه جلو خودشو
فک کنم میخواد بخزه کم کم

بعضی بچه ها سینه خیز نمیرن🦦

سوال های مرتبط

مامان آرین و آریانا مامان آرین و آریانا ۴ ماهگی
مامان فندوق 🩷 مامان فندوق 🩷 ۸ ماهگی