مامانا یه ساعت دیگه نوبت سنو ان تی دارم استرس دارم 😪

۷ پاسخ

اصلا استرس نداشته باش همه چیز خوبه انشالله…استرس سمه براتون🩵

انشالله همه چی عالیه. منم دعا کنید هفته دیگه همین روز همین ساعت نوبت دارم

همه چی عالیه عزیزم انشالله خوش خبربیای

توکل به خدا عزیزم...به چیز شیرین بخور

انشالله که با خبر خوش میای

ان‌شاءالله همه چیز خوبه نگران نباش ❤️🤲🏻✨🎀

ایشالله همه چیز خوبه

سوال های مرتبط

مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری