خانما دارم میرم سنو ان تی خیلی استرس دارم🤦🏻‍♀️

۸ پاسخ

حالت تهوع اینا داری؟
علائمت کم شده بود🫠

انشالله بسلامتی برگردی خوشگلم♥

بسلامتی ودلخوشی اصلا نگران نباش انشاالله که همچی عالیه

توکلت بخدا باشه عزیزم ❤

استرس نداره میدونم الان دست خودت نیست هممون همین مدلی بودیم ولی بیاد اینقد اذیتت کنه خوشمزه بازی در میاره که خندت میاد برا سونو اینقد استرس داشتی

توکلت به خدا ان شاءالله خوبه همه چی

نگران نباش عزیزم ، توکل به خدا انشا..که همه چی خوبه...🫂❤️

انشالله عزیزم ب سلامتی بری هیچی نیس

سوال های مرتبط

مامان دخمل کوچولوم مامان دخمل کوچولوم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان تو دلی❤ مامان مامان تو دلی❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیموشیرین مامان لیموشیرین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان وسام مامان وسام هفته سی‌وسوم بارداری