دارم میرم سونو ان تی خیلی استرس دارم😭😭

۵ پاسخ

چرا استرس امیدت بخدا باشه ایه الکرسی صلوات بفرس الان میری نی نی تو میبینی دلت وا میشه همه غثه هات یادت میره

اصلا استرس نداشته باش انشالله همچی خوبه

بسلامتی

عزیزم ان شاالله همه چیز عالیه❤️

عزیزم معمولا خودمون واسه همه چی استرس داریم نگران نباش گلم فقط از خدا بخواه

سوال های مرتبط

مامان دخمل کوچولوم مامان دخمل کوچولوم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی🕊️تودلی🩵 مامان علی🕊️تودلی🩵 هفته نوزدهم بارداری