دارم میرم ان تی خیلی استرس دارم میترسم

۱۰ پاسخ

منم فردا ان تی دارم استرس دارمممم

انشاالله بسلامتی

ممنون از همتون

الهی آمین نترسین ب این فکر کنین ک صدا قلبش حرکاتش رو می بینین ای جانش

نگران نباش ان شاءالله ک سلامت باشید

نترس هیچی نیست،صدا قلبش ک‌بشنوی همه چی فراموش میکنی😍

انشالله همه چیز عالیه 🙏 توکل به خدا

ایشالله نی نی هامون سالم باشه به امید خدا خوشحال برگردیم

انشالله که نی نیت سالم سالم برات صلوات فرستادم توام برام دعا کن میرم سونو

منم انتی دارم امروز انشالا که دوتامون خوشحال برگردیم

سوال های مرتبط

مامان مامان تو دلی❤ مامان مامان تو دلی❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسر کوچولو💙 مامان پسر کوچولو💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری