۶ پاسخ

ایشالا ک زردی نداشته باشه اصلا

من گرفتم بی ۸۵۰

من سردشت شبی۳۰۰ بود

خیابون اقبال نبش جامی ی مغازه ای هست همه نوع دستگاهی داره

ما رشت هستیم از اینجا تهیه کردم شبی ۷۰۰ بود ۵ شب کرایه کردیم

از مرکز بهداشت آدرس بگیر

سوال های مرتبط

مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۷ ماهگی