۵ پاسخ

بعد از سونو 18 هفته دیگه فقط این سونو میمونه؟

بله شکر خدا خوبه وزنش هم خوبه

دور سر و دور شکم بچه رو نوشته و اینکه اللن سفالیکه و طول سرویکس شما ۳۷ هست

خوبه دیگه همه چی فارسی نوشته پایینش

چند هفته هستی

سوال های مرتبط

مامان 💕فرشته💕 مامان 💕فرشته💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هانا🧸🎀 مامان هانا🧸🎀 ۱ ماهگی
مامان سنا مامان سنا ۷ ماهگی
مامان نیایش💙نیکان مامان نیایش💙نیکان ۴ ماهگی
مامان نازگل مامان نازگل ۹ ماهگی