خانوما سونوگرافی ک دادم جوابش خوبه ؟

تصویر
۴ پاسخ

بیوفیزکال خداروشکر خوب
وزنش خوب

اره خوبه بچت چرخیده سرش رو به پایین وزنشم خوبه خداروشکر

نینیتم تپله😁

بله عزیزم خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان mehrad مامان mehrad ۱۱ ماهگی
مامان 🩷آوا و آوین🩷 مامان 🩷آوا و آوین🩷 ۳ ماهگی
مامان 😍😍آرام 😍😍 مامان 😍😍آرام 😍😍 ۴ ماهگی