چپ.
هر دوتاشو دارم دوتاشم کاربردیه
من چپی گرفتم راضی نیسم خیلی وصل کردنش سختع میخام راستی بخرم
خرد کن
همه کار میکنه
صدرصد چپ
سمت چپ
سمت چپ عالیه من دارم خیلی خوبه
غذا ساز بخری بهتره چون هم انگار رنده داره هم خرد کن چند کاره اس بهتر از این خرد کن ها هست اینا قدیمی شدن
خرد کن بهترین سمت چپیه من دارم عالیه
سمت چپی
سمت چپی. راستی آسیابه من برای گردوی فسنجون اینا استفاده میکنم فقط ولی چپی خردکنه واسه چیزای بیشتری میشه استفاده کرد
سمت چپی
هر دو خرد کن هستند اما خرد کن هایی که کاسه اش پایینه خیلی بهتر از اوناییه کاسه اش بالا هست
خرد کن
خرد کن
خردکن
بنظرم سمت چپی
غذا ساز همه کاره😁
مخلوط کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.