آیا کیک و بیسکوئیت برای نی نی خوبه
؟

۳ پاسخ

نه چه چیز مفیدی داره؟من هرروز میخوردم قندم نرماله ولی آب دور بچم زیاد شده دکتر گفت به خاطر شیرینیه اوناس

من همه چی خوردم الان قندم لب مرزه دو باید دوباره آزمایش بدم الان عین معتادا افتادم اینقدر هم چیزای شیرین دلم میخواد که نگو 🥲

کلا از بهداشت به من گفتن که تنقلات مغازه زیاد نخور به خاطر شیرینیش ولی یکی دوبار بخورین اشکال نداره من خودم نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیل🌜 مامان نیل🌜 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد