خانما نظر واقعیتونو راجب اسم تیدا بگید

۲۲ پاسخ

ببخشیدددد شبیه اسم سگ و‌گربس

قشنگ بود اما یسری احمق اسامی حیوونهارو با انسانها مشنرک کردن دیگه خوب نیست

سلیقم نیست عزیزم

نظرم منفیه 🙁

به دل نمیشینه😊

جسارتا این اسم بیشتر روی سگ گذاشته میشه

قشنگ نیست عزیزم ...

زیاد جالب نیست

قشنگ نیست

گوش نواز نیست

زیاد جالب نیست

من نمیپسندم

قشنگ نیست عزیزم

قشنگ نیست

تیدا قشنگ نیست ولی تیلدا بهتر از اونه تلما هم خوبه

عالی به اسم لری با معنی

من که همش یاد اون سگ خوشگله توی اینستا میفتم

جالب نیست من نمیپسندم

مریدا شنیدم ینی شبیه مادر ولی تیدا ن

وااااای چقد خورد تو ذوقم🥺🤣
یه اسم لری هست به معنی چشم مادر

نیلا ب نظرم قشنگتره

قشنگه بنظرم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان آسمان🌫 مامان آسمان🌫 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری