اسم قشنگیه
بااحترام
خوب نیس❤
جالب نیس
دخترم اسم نینیمون گذاشته لونا و سوینم قشنگه
هر چي ميذاري ماهلين و نيلا نذار كه نصف دختراي تازه متولد شده اينه اسماشون
روشا قشنگه ولی اسمای قشنگتری هم هست ها
یاده اون دختر بچه ی بلاگره لوسه وبی ادب رقاص میفتم
ندوس🥲
ای خدااااااااا، خودت یه اسم قشنگ بگووو😭
مهم خودتی ک خوشت میاد فقط خودت مهمی
قشنگ نیس البته سلیقه ایه
ی اسم جدید و با معنی بزار روشا بد نیس اما اسمای بهتری هست
قشنگه❤️
جالب نیست به نظر من
کلا یاد بچه ها پر رو و بلبل زبون میوفتم 🫣🫠
اسم قشنگیه ولی نظر شخصی من با حرف ش نمیتونم خو بگیرم . بیشتر ح ه م خیلی خوش اوا تلفظ میشن
من خودم دوستش ندارم
روشا زیرشا
جسارت نشه ولی من هرچی روشا دیدم بی ادب بوده😐😐😐 برای همین اصلا خوشم نمیاد از اسمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.