۶ پاسخ

دختر من میخوره وزن دهیشم برای دختر من خوب بوده

بد مزه اس پسرم نخورد اصلا

تلخه و بچمو‌ یوبس کرد‌ ی بار بیشتر ندادم موند‌ رو دستم

تلخه بچه من نخورد

میگن خوبه یکمی تلخه فقط

خوبه ولی دختر من دیگه نمیخوره مزش تلخه الان میفمه مزشو دوست نداره 🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان میراث ‌و مهراد 🩵 مامان میراث ‌و مهراد 🩵 ۱۳ ماهگی
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری