۴ پاسخ

نه دارو و دمنوش و گیاهان دارویی کلا تو بارداری مضر هستن و نباید خورده یا نوشیده بشن اصلا نخور
تو بارداری هیج چیز بدون تجویز پزشک نباید خوزده بشه
دمنوش باعث خونریزی و انقباظ میشه

نخور چون آویشن باعث سقط میشه

نخوری بهتره

عزیزم سر خود از این چیزا نخور
دارچین و آویشن داره خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 روزهای ابتدایی تولد