۳ پاسخ

سلام میشه وی پی ان سورن رو از ایتا یا روبیکا واسم بفرستی

کابینتات مگه چجوریه؟ ببین اگه میشه برچسب بزنین ما برچسب زدیم خیلی خوب شد

سوالم اینه باید زهرما میگفتم تا میومد🤣

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مهیاس.آکای.آراد مامان مهیاس.آکای.آراد ۴ سالگی