ازین میوه ازدها دادید ب بچه هاتون؟؟

تصویر
۷ پاسخ

خیررر

اره دراگون قرمزشو دادم بهش

پسر من الرژی زد

من دراگون تو سرخ به بچم میدم خیلیم دوست داره مقویم هست البته باعث کار افتادن شکمش هم شد وقتی میدم خیلی خوب و راحت پی پی میکنه

اره دراگونه اسمش هم این مدلشو دادم هم مدل تو سرخش

نه مزه داره ؟

نه اینا خیلی خطری بر آدم بزرگ چ برسه بچه

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۱۷ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان پسری🤰 مامان پسری🤰 ۱۵ ماهگی
مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی