توی سونوم زده۲شهریور تاریخ زایمان.برای سزارین کی میشه؟

۸ پاسخ

جلوتر میفته میشه مرداد

منم طبق پریودی ۱ شهریور بودم
طبق سونو قلب شد ۱۱ شهریور
انتی برم‌ احتمالا میره مهر 😂😂
دو هفته زودتر
۳۸ هفته ۳ روز تا ۳۹ زایمان میکنی سزارین باشی

معمولا برای سزارین از هفته ۳۷ به بعد اجازه داده میشه بازم بستگی به دکترت داره

معمولا سزارین ده روز زودتر میشه

واسه منم زده ٢شهريور اما سزارين زودتر هست عزيزم

صبر کن بعد انتی میگن انشالله
هفته ۳۸ به بعد

منم ۱ شهریورم طبق سونو

سزارین بین 37 تا 39 هفته میشه

سوال های مرتبط

مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی