۴ پاسخ

چرا بیاد پایین خوبه ک ۱۲
من فشارم از رو ۷ نمیاد بالا
افت فشار شدید دارم

نه خیار بخور
سیر گرمه

ولی سیرم مشکلی نداره میتونی بخوری

۱۲ ک خوبه

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسری🤰🐣💋🩵 مامان پسری🤰🐣💋🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری