خونمون بو نینی گرفت🐻🥺

تصویر
۸ پاسخ

ای جون
خوش قدم باشه

سایز صفر رو هنوز میتونی بپوشونیش عزیزم؟من چند دیت گرغتم حالا پشیمونم . اخه فروشنده ها میگغتن تا سه ماه میشه پوشوند

واااای خدااااا منم دلم خاست بگذره زود لباساش‌ بشورم و ساکمو ببیندم

ای خدااا😍 انشاالله بسلامتی دلخوشی
برای منم دعا کن زودتر بگذره 🥹

ای ننههههه

ای جان مبارکه عزیزم
سایز صفر و یک چند دست گرفتی

مبارکه🤗

ای خدا😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان آندیا کوچولو مامان آندیا کوچولو ۸ ماهگی
مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💙امیررضا💙 مامان 💙امیررضا💙 هفته سی‌وهفتم بارداری