کنسرو ماهی بخورم اشکالی نداره تو شیر دهی

۴ پاسخ

کاش منم میتونستم شیر خودمو بهش بدم😭😭

من همه چی میخورم😂

نه بابا

من ک همه چی میخورم

سوال های مرتبط

مامان رادوین🧿 مامان رادوین🧿 ۱۷ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۷ ماهگی
مامان قند عسل🥰 مامان قند عسل🥰 ۸ ماهگی