مامانا چیا میخورید شیرتون هم مقوی شه هم زیاد؟

۷ پاسخ

هفته ۲ یا ۳ بار ارده و کرم بادام زمینی شیره انگور ی پیاله درست میکنم میخورم

دلستر مالت خوبه ولی بدمزه

سیرابی. ابگوشت. حلیم. چهارمغز. کنجد. شیر. موز. خرما. بستنی.

هیچی والا قطره شیر افزا میخورم تا وقتی میخورم خوبه نمیخورم کم کم میشه🥲

اب هویج خیلی خوبه
کنجد هم همینطور

ی تاپیک راجبدهمین گذاشتم بخون

متاسفانه فقط هله هوله و پفک و پیتزا و...🫠🥲

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی
مامان نورُالزهراو👼🏻 مامان نورُالزهراو👼🏻 هفته نهم بارداری