۳ پاسخ

مثل وقتی معاینه می‌کنه با دستگاه باز می‌کنه بعد باز می‌کنه میگن درد نداره من فیلمشو دیدم ولی خودم تجربه باز کردن نداشتم

دردش زیاده اونایی که قراره ۳۷هفته بنز کنید

قراره تواتاق عمل بازکنه

سوال های مرتبط