۶ پاسخ

من نه اصلا شک داشتم تشکیل شده باشه

نه والا

من تهوع داشتم

ن هیچکس حسی نداره اینقد کپجیکه ک کسی نمیفمه

منم نگران این حس نداشتن بودم
تا اینکه اینجا پرسیدم همه بهم گفتن جای نگرانی نیست
چون خیلی کوچیکه چیزی حس نمیشه

من که نه

سوال های مرتبط

مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری