۷ پاسخ

ببینش

تصویر

اره دقیقا منم هفته شما بودم شدید میومد

بله طبیعیه
برا منم اومد
اصلا دستکاری نکن
اکه دستکاری کنی زایمان زودرس میگیری

دستکاری نکن ک سرسینت بازنشه

خودت با فشار در نیار

من نداشتم وندارم.

اغوزه این

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری