سلام مامانا خوبین
یکم از دماغم خون اومد طبیعیه؟

۶ پاسخ

برای فشار عزیزم حتما برو دکتر

منم یبار شدم رفتم دکترمحض احتیاط آزمایش برام نوشت جوابشو بردم گفت مشکل نداری ولی اگه دوباره اینجوری شد برو بیکارستان

منم خون دماغ میشم هم برای پسرم شدم هم دخترم ولی نمیدونم واسه چی

از فشار بالاس طبیعی منم اینجوری میشدم گاهی اوقات

گفتم چون پلاکت خونم پایینه شاید از همون باشه
ن؟

فشارت بالا نرفته؟؟

سوال های مرتبط