۳ پاسخ

من دادم
حداقل نیم ساعت بخیسون

واسه چی خوبه

نه عزیزم من داخل اوتمیل دخترم میریزم چیزی نمیشه ولی نیم ساعت بذار خیس بخوره

سوال های مرتبط

مامان معین مامان معین ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان آراد💙 مامان آراد💙 ۱۲ ماهگی