۵ پاسخ

کینوا رو حتما دو سه ساعت خیس کنید اون بوی بدش میره ، غذا ها رو خیلی خوشمزه میکنخ

کینوا میدم

کینوا دادم مث برنج

کینوا سفید آ ب ث بخر خیلی خوبه تو سوپش بریز باهاش کتلت هم براش درست کن روی جعبه اش دستور غذاییش نوشته

چیا فیبر زیادی داره، پروتئین و چربی هم داره، برای جلوگیری از یبوست و کلا حرکات روده خوبه، زیاد نباید بدین چون حس سیری میده ولی به مقدار کم کنار غذاش بدین خیلی هم خوبه، باید داخل یه مایع حداقل یه ربع بذارید بمونه که ژله ای بشه بعد استفاده کنید یا تو ماست، فرنی، پوره، سوپ اینا بدین، اول کم بدین بعدا نهایت یک قاشق چایخوری تو روز بهش بدین

سوال های مرتبط

مامان مهلا🩷 مامان مهلا🩷 ۱ سالگی