خانمایی که اسم دخترتون رو آیلین گذاشتین راضی هستین؟

۴ پاسخ

من خیلی این اسمو دوست دارم
اما همسرم گیر داد چون ریشه ترکی داره نمیخوام ما ک ترک نیستیم🤦🏻‍♀️ولی هنوزم دوسش دارم

من میخام بذارم آیلین
اسم پسرم امین

حتما به دلشون نشسته که انتخابش کردن دیکه

دختر ندارم ولی اسم قشنگی

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری