خانما سونوی بعد انومالی توچند هفته هست؟

۶ پاسخ

سلام بو انو مالی چویه چو شنو هیتی؟؟؟؟

سونو بعد انومالی اگر مشکلی نداشته باشی میره بالای ۲۸ هفته که سونو رشد جنین هستش

واسه من ۲۴ هفته نوشت

بستگی ب دکترت داره

۱۸ هفته

آنومالی تاخیری منظورته؟
۲۴هفته

سوال های مرتبط

مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان پسری💙😍 مامان پسری💙😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها💕🎀 مامان دوقلوها💕🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ویان🩷🎀 مامان ویان🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیرضاوابولفضل مامان علیرضاوابولفضل هفته بیست‌ونهم بارداری