۵ پاسخ

عزیزم برای سنگینی معده است هست.. اسید معده باعث این موضوع میشود

تنگی نفس طبیعی
من بعضی شبا دعا میکنم ک خدایا تو خاب خفه نشم در این حد ناجور بودم
یکم بلندشو برو بیرون هوای ازاد ب صورتت بخوره بهتر میشی

فشارتو بگیر

منم اینجوری شدم .یهو گر میگیره بدنم و گرمم میشه و نفسم کم میاد

منم همینم😭 چقد گناه داریم...
از عادی ترین حقمون یعنی نفس کشیدنم محروم شدیم

سوال های مرتبط

مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷🍬دلوین🍬🩷 مامان 🩷🍬دلوین🍬🩷 ۷ ماهگی