خانمهایی ک ای یو ای کردین نتیجه چی شد

۴ پاسخ

بنظرم ای یو ای حرفش مفته و الکی پول هدر دادن

منفی بود

خواهرم انجام داد و باردار شد .
منتها چند بار انجام داده بود .

دوبار انجام دادم مث خر پشیمون شدم
اول ک پولم بیخودی هدر دادم
دوم اینکه مث اقدام طبیعیه
سوم اینکه اصن باید اصوای باشه ب نظرم توی بیمارستان ن مطب

سوال های مرتبط

مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهارم بارداری