۶ پاسخ

بخور کمردرد و دندونات نابود نشه بچت استخون بندی خوبی پیدا کنه

منم کلسیم نمی‌خورم بجاش شیر و ماست و... میخورم

امگا‌ برای هوشش خوبه
کلسیم برای استخون جفتتون و دندونات
میتونی نخوری
ولی بچه از بدنت میگیرع اون موادو
اونوقت خودت ضعیف میشی

من یه چندباری کلسیم نتونستم بخورم از معده درد

منم نمیخورم دیروز به دکترم گفتم گف اگه مصرف ماهی نداری هفته ای ۱ بار قرص امگا بخور

چرا نخوری

سوال های مرتبط

مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یاسین تو دلی💙 مامان یاسین تو دلی💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آریا🩵💙 مامان آریا🩵💙 ۱ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری