اگر قرص کلسیم نخورم مشکلییه؟؟؟

۸ پاسخ

اگه شیر و ماست میخوری نه

خودت اذییت میشی

کلسیم برای ۳ ماه بعد زایمان هم باید مرتب مصرف کنی چون جنین داره از کلسیم و استخون شما تامین میکنه و شما اگه کلسیم رو مصرف نکنین به استخون درد و پوسیدگی دندان مبتلا میشین و در زمان حال و به خصوص آینده استخون هاتون به شدت ضعیف میشه و اذیت میشین

نه هیچی نمیشه مثل من سر بارداری اولم اول دندونات خورد میشه میریزه بعدش استخون درد 😊

وقتی دکتر صلاح دیده بخوری و برات تجویز کرده چرا نباید بخوری ؟

برای درد استخوان و پا درد و اینا خیلی خوبه
برای گرفتگی عضلات

اگه شیر ماست دوغ هرروز میخوری ن مشکلی نیست
من هنوز ی لیوان شیر دو سه تا لیوان دوغ میخورم قرص کلسیم میخورم 😖😖😖

بخوری خیلی بهتره
دیدی اکثر خانما بعذ زایمان چقد پا درد و دندون درد اینا دارن بچه از کلسیم بدنت میگیره درنتیجه اگع نخوری بدنت کم میاره بعذا خودت اذیت میشی

سوال های مرتبط

مامان پسمل👶💙 مامان پسمل👶💙 هفته سی‌ویکم بارداری