کسی ازین مسواکا خریده برای بچش؟؟هی اور شی

تصویر
۳ پاسخ

من برقی گرفتم دوتایی

من خریدم خیلی خوبن. از مسواک انگشتی بهتره چون کوچیکتره

من مسواک برقی خریدم خیلی راضیم
خپدش بازی میکنه و میزنه

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی
مامان آدریان و آراد مامان آدریان و آراد ۲ سالگی
مامان مُهن‍‌‌ــام🐣💖 مامان مُهن‍‌‌ــام🐣💖 ۱ سالگی