۳ پاسخ

پستونک هر ماه.
شیشه شیر هر سه ماه فقط سر پستونکشو عوض میکنم چون شیشست دیگ نیاز نیست عوض کنی سیسمونی فرشی بهم گفت لاک باشه باید هر دوماه عوض کرد

به من سیسمونی فروشی گفت اگه زیاد نمیخوره عرپنج ماه

هرشیش ماه یبار.ولی حالا که دندون داره هروقت سوراخ کنه عوض میکنم

سوال های مرتبط

مامان گٌلی🦦🎋


مامان‌اولی🪽 مامان گٌلی🦦🎋 مامان‌اولی🪽 ۱ سالگی