مامانا بچم تب داره

تصویر
۶ پاسخ

نه ندارع

خیر. تا ۳۷.۴ طبیعیه. از ۳۷.۵ شروع تب حساب میشه. ۳۸ تب

واکسن زده ؟

نه نداره

نا نداره عزیز

نه نداره

سوال های مرتبط

مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان فراز مامان مامان فراز ۱۵ ماهگی
مامان مامان فراز مامان مامان فراز ۱۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۸ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۱۷ ماهگی