دخترا کی برم سونو میخوام برم وقت بگیرم

تصویر
۱۱ پاسخ

من ۱۸هفته تمام نوبت دارم

من ۱۵ هفته جنسیت زد برام

۱۸ هفته ۲ روز اینا بهترین زمانه

دکترم گفته ۱۸هفته دوروز انومالیی برم.میگن زمان طلائیشه

من واسادم ،۱۸ هفته و چند روز بشم بعد برم ،بچه بزرگ تر میشه و کامل

من دیروز رفتم معلوم بود

دکترتون مشخص نمیکنه تایمشو؟

کودک شما یک خیار است 😂😂😂🤦🏻‍♀️

ده روز دیگ وقتشه

من ۱۷هفته و ۴روز وقت گرفتم

انومالی ۱۸ هفته تموم شد برو

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وششم بارداری