خانما از اول تا ۲۸ هفته چندبار رفتین سونو؟

۹ پاسخ

کجا رفتی سونوهاتو؟ اگ میشه بگو صادقیان فکور یا دهقان؟

از پاسخ گویی همتون ممنونم

اول که فهمیدم باردارم 6هفته
براقلب7هفته
سونو آنتی
4بار تعیین جنسیت
آن ای پی تی

تا الان 12 بار رفتم یا 13 بار

۱۰بار

دوبار خونریزی کردم رفتم سونو
یه سونو قلب
سونو آن تی
سونو انومالی
سونو تعیین جنسیت
سونو طول سرویکس

یبار۷هفته قلب
یبار۱۳هفته‌انتی
یبار۱۹ هفته انومالی
یبارم۲۸ هفته سونورشد
یبارم۳۶هفته سونو رشد
کلا۵تاسونو

من یه بار سونو قلب
سونو انتی ۱۳ هفته
دوباره ۱۴ هفته رفتم که سرکلاژ شدم
۱۹ هفته انومالی رفتم
۲۲ هفته چون درد داشتم رفتم
واسه ۲۸ هفته دوباره برام سونو نوشته

یکبار ۸ هفته یکبار انتی یکبار انومالی یکبار هم برای وزن ۳۰ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان 💕فرشته💕 مامان 💕فرشته💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پاندا🐼🐼 مامان پاندا🐼🐼 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری