۴ پاسخ

سلام عزیزم شما واکسن روتا و پنوموکوک به دخترت نزدی؟

نه بچه من دندون نداره ولی جویدن بلده و خوب میجوه و قورت میده ، لثه بچه ها قویه

اره دیگه بتونه تیکه کنه

بله یا دندون یا قورت دادن بلد باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان 👼آراد👼 مامان 👼آراد👼 ۱۷ ماهگی
مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی