دوستان کیا اخرین پریودشون۱۷آذربوده و سونو دادن؟چندهفته بودین؟

۴ پاسخ

زهره خوبی

من ۱۷ اذر قراره شنبه برم

من ۱۹ آذر دکترم گفته۶ هفته برم یعنی اول بهمن

هشتم اخریش بود پنج هفته🥲

سوال های مرتبط

مامان اولی🍒 مامان اولی🍒 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان زیزی مامان زیزی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کیان وکوروش مامان کیان وکوروش ۱ ماهگی
مامان فندوق کوچولو🥹 مامان فندوق کوچولو🥹 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری
مامان پدی مامان پدی هفته سی‌ویکم بارداری