رعایت کن عزیزم شده نخر که نخوری ببین برای بچه هم خیلی مضر هستش گناه داره طفلی
الان شیر نباید استفاده کنم ؟
چرا نمیتونی؟! برنج کم کن، شیرینی مصنوعی نخور. به این فکر کن الان رعایت نکنی و بیشتر بشه دردسرت بیشتر میشه، قرص یا انسلوین
ی سوال قندم بالا باشه چ خطری داره ؟
دکترم همشو درنظر گرفت گفت قندت لب مرزه خیلی باید رعایت کنی ولی من اصلا نمیتونم رعایت کنم
دقیقا منم
قند شما چنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.