۸ پاسخ

منم با وجود این که پسرم کولیک داره همه چی میخورم بعدش عرق نعناع میخورم چون هم برای خودمو و پچمون همه ویتامین ها لازمه

اره نفخ داره

منم سیب زمینی میخورم بچم اذیت نشد

من همه چی میخورم اخر شبم یه لیوان عرق نعنا میخورم

من میخورم

منم همه چی میخورم والا

نمی‌دونم شنیدم میگن داره ولی منم میخورم

من که مامانم نذاشت چیزی رو نخورم گفت همه چیز بخور تا بچه عادت کنه و هم بدن خودت هم بچه به تمام ویتامین ها نیاز دارید

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان نورا خانم🌸🍭🐥 مامان نورا خانم🌸🍭🐥 ۱۲ ماهگی
مامان کیانا🌱نیکان🧿 مامان کیانا🌱نیکان🧿 ۱۵ ماهگی
مامان گرشا مامان گرشا ۱۱ ماهگی
مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی
مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۸ ماهگی
مامان 💙آیهان 💙 مامان 💙آیهان 💙 ۴ ماهگی