این ساک خوبه بخرم 585تومان

۱۲ پاسخ

اینها ببینید

تصویر

اره عزیزم کلا ساک هرچی خریدی خریدی زیاد استفاده نمیشه برای بیمارستان و مسافرت بیشتر تا ۴۰روز که بیرون نمیری بعدشم بخوای بری درحد یک دست لباس و مای بی بی بخوای توش بزاری زیاد هزینه نکن سخت نگیر

آدرس سایتشو میدی؟

این مدل نمی‌پسندم مدل های بهتر تو بازار هست که خیلی ساده زیبا و شیکن ، نهایتا یکم گرونتر

منم همینو گرفتم رنگ طوسی خیلی خوبو جا داره حتما بگیر

آره جیگره

کدوم ساک

اره خوبه.خیلی مناسبه

چه قیمت مناسبه

اره قیمتشم خوبه من گرفتم ۹۵۰🫠🫠

اره خوبه

کدوم ساک

سوال های مرتبط

مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی