دوستان این ساک ها خوبه؟

تصویر
۱۴ پاسخ

من از اینا سفارش دادم هنوز نرسیده ب دستم

منم میخوام از همین بگیرم

آره قشنگه تو عکس کوچک معلوم میشه

من 2 تا ساک خریدم یکیش جای خواب بچه داره یکیش هم ساده س
اینم خیلی خوبه

منم از اینا گرفتم مارک چیکو، حس میکنم یه ذره بزرگتره.ولی مدلش همینه.

پيج داره؟؟

خیلی خوبه زیاد جا داره من دارم ازش

منم تقریبا همین مدلیه اما انگار اصلا جا نداره در اون حد

اره بنظرم خوبه
منم میخوام همین مدلی بگیرم

خوشگله

منم کوله پشتی گرفتم بهتره

من توهمین حدودگرفتم ی ذره بزرگتره

رنگ‌روشن‌نگیر زود کثیف میشه

ارع من خریدم جادارع

سوال های مرتبط

مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان قرتی وآبجیش مامان قرتی وآبجیش ۵ ماهگی
مامان حلما و صدرا مامان حلما و صدرا هفته سی‌ودوم بارداری