این ساک خوبه بنظرتون

تصویر
۱۱ پاسخ

من خودمم خریدم ولی بدیش اینه همه چیزو باید زیرو رو کنی تا از تهش وسیله برداری🥲😂💔

من برا پسراولم مامی بگ گرفتم راضی بودم برا این یکی میخام ازینا بگیرم ولی دودلم خوبه حالا؟

کوچیکه

به نظرم ساک ساده بخر بعدنم بتونی استفاده کنی اینا خرس و این چیزا روشه بعدا نمیشه استفاده کرد

آره منم تقریباً همین شکلی گرفتم مارک چیکو

منم اینو گرفتم

تصویر

سلام از کجا میخواهی سفارش بدی اینترنت ها قطعه منم میخواستم بخرم نمی‌دونم چجوری

اره قشنگ منم همین مدل خریدم ک کوله هم میشه

دوستم خریده بود میگفت برای استفاده همیشگی خوب نیست مثلا برای مهمونی و بیرون رفتن خوب نیست برای سفر خوبه
میگه وقتی میخوای یه چیزی برداری چون خیلی بزرگه سخت پیدا میشه

منم شبیه اینا خریدم

اره قشنگه

سوال های مرتبط

مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی