خانوما پخت حلیم رو میگین با این گندم❤️❤️❤️❤️



فرزند پروری
بچه داری

تصویر
۷ پاسخ

نه مشخص پوست کندس اونیکه مامانا میگن جو
آسیاب که مثلاً خورد شده بود بهتر ولی مهم نیست خیس کن حداقل۱۲ساعت بیشتر هم شد چ بهتر
بعد حسابی بپز مثلاً بزار صبح تا شب یا شب تا ظهر عالی میشه

این گندم پوست گرفته نیست

ی بار بزار تو اسیاب بزا یکم‌نیم دانه بشه بعد بلار خیس بخوره ی شب تا صب رور بعد درست کن

اینم پوست کندس دیگ 🧐

این نیست گلم باید گندم پوست کنده بگیری

این گندم نمیشه
گندم موست کنده تپل و روش یکم آردی ماننده

اسیاب کنمش؟

سوال های مرتبط

مامان Sobhan👶🐥🐾 مامان Sobhan👶🐥🐾 ۱۶ ماهگی
مامان جیگرطلام مامان جیگرطلام ۱ سالگی
مامان {پناه}👧🏻🧡 مامان {پناه}👧🏻🧡 ۱ سالگی
مامان آیهان😍❤️ مامان آیهان😍❤️ ۲ سالگی
مامان آرتا مامان آرتا ۱ سالگی