سلام خانوما دستور پخت حلیم رو میدین لطفا؟

۲ پاسخ

ممنون مهربون

سلام
من گندم گذاشتم ۱۶ ساعت خیس خورد
بعد آبکشی کردم و ریختم تو قابلمه
روش هم آب ریختم گذاشتم بپزه
تو یه قابلمه دیگه گوشت با پیاز و برگ بو گذاشتم پخت
گوشت که پخت خود گوشتو ریش ریش،کردم ریختم تو گندم
آبش از صافی رد کردم و ریختم توش
بعد همه رو ریختم تو ۱۲۳ تا قشنگ و یک دست له له شه و کش دار.
با روغن داغ و دارچین و شکر تزیین کردم
خیلیییی خوشمزه شد
راستی یکمم نمک باید بهش بزنی

سوال های مرتبط

مامان جیگرطلام مامان جیگرطلام ۱ سالگی
مامان {پناه}👧🏻🧡 مامان {پناه}👧🏻🧡 ۱ سالگی
مامان Sobhan👶🐥🐾 مامان Sobhan👶🐥🐾 ۱۶ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۳ ماهگی